שיווק באמצעות SMS אפקטיבי לעסקים מכל הסוגים ובכל גודל. כיום יש חברות ענק שעושות בו שימוש באופן שוטף כדי לפרסם ישירות לקהל הלקוחות הקיים שלהם וגם עסקים קטנים רבים למדו להשקיע בבניית רשימת תפוצה של הלקוחות שלהם ובשיווק ממוקד אליהם כדי להשיג לקוחות חוזרים בשיעור גבוה.
אחת משיטות השיווק המודרניים הכי וותיקות נחשבת יעילה מתמיד גם היום ובעלי עסקים קטנים וגדולים עושים בה שימוש שוטף. מדובר על שליחת הודעות SMS לרשימת תפוצה או מועדון לקוחות של העסק. השיטה שקיימת מאז כניסת המובייל לחיינו, לא רק שלא נעלמה עם עליית הביקוש לשיטות פרסום אחרות, אלא צוברת תאוצה מדי שנה ואקטואלית יותר מתמיד.
איך שליחת הודעות SMS עדיין רלוונטית?
כל בעל עסק יודע שהמדיה הדיגיטלית מאפשרת יותר ערוצי פרסום מאי פעם. רשתות חברתיות, תוכנות מסרים, מנוע חיפוש, הכול זמין ומאפשר הגעה לקהל יעד שבוחרים על פי פרמטרים שונים. למרות כל הערוצים החדשים הללו והטכנולוגיות המתקדמות שמתלוות אליהן, עדיין שיווק באמצעות SMS נחשב מוצלח מאוד והאפשרות המועדפת על ידי חלק גדול מבעלי העסקים.
הסיבה לכך שהשיטה הוותיקה עדיין רלוונטית ואפילו יותר מתמיד היא בעיקר בזכות העובדה שהיא מבוססת על פרסום ישירות למכשיר המובייל של הנמען. היום לכל אחד יש מכשיר מובייל שהוא עושה בו שימוש לאורך שעות ארוכות מדי יום ולכן כל מה שזורם למכשיר הוא בעל אפשרות לשיעור חשיפה גבוה. כאשר עושים זאת נכון מקבלים תוצאות נפלאות לכל קמפיין שיווק.
איך משווקים בצורה חכמה קמפיין SMS?
שליחת קמפיין SMS לרשימת תפוצה מהמחשב הוא הבסיס להצלחה ולכן חייבים מועדון לקוחות או רשימת תפוצה שכזאת לפני שיוצאים לדרך. כדאי שיהיו לכם כמה שיותר פרטים על הלקוחות הקיימים וכאלו שנרשמו למועדון ובעלי סיכוי גבוה להיות לקוחות שלו בקרוב.
שיווק חכם מבוצע באמצעות מערכת דיוור SMS שמאפשרת לעשות שימוש מוצלח במידע הזה ולנהל את כל הקמפיין השיווקי שלכם בצורה מוצלחת ועם אפקטיביות גבוהה.
ניהול חכם של קמפיין שיווק ב – SMS:
- סינון ופילוח של קהל היעד – מערכת דיוור SMS יכולה לעזור לכם לפלח את קהל היעד של כל הודעה שאתם רוצים לשלוח. יש אפשרות שההודעה שלכם מתאימה רק ללקוחות שקיימים מעל שנה, רק למי שחוגגים החודש יום הולדת או רק לנשים\גברים וכן הלאה. האפשרות לסנן את הקהל בצור הממוקדת מעלה את הסיכוי להצלחת הקמפיין.
- להעביר מסר מדויק ונכון – חשוב מאוד לשלוח מסר קצר וקולע. לא כולם אוהבים לקרוא הודעות SMS ארוכות או לא ברורות. יש לכם מבצע מיוחד או הכרזה על מוצר חדש? פרסמו זאת בקצרה מיד בתחילת ההודעה ותגרמו לעניין אצל מקבל ההודעה. לאחר מכן פרטו מעט יותר ותוסיפו קריאה לפעולה שתהיה נוחה להבנה ומימוש.
- תנו ערך להודעה שלכם – אף אחד לא רוצה לשמוע שיש לכם מוצר חדש במלאי. זה אולי נחמד ויוביל לתגובה כלשהי אבל תוספת של הנחה מיוחדת ל 24 שעות או רק ל 50 לקוחות ראשונים שירכשו את אותו המוצר תוביל לשיעור תגובה גבוה הרבה יותר.
- תיזמון מוצלח עושה פלאים – חשוב לשלוח הודעת SMS שיווקית בתזמון נכון. מבצע למי שיש להם יום הולדת בנובמבר תשלחו בנובמבר אבל גם הודעה על מבצע של 20% הנחה על כל הפיצות שלכם לכבוד משחק של נבחרת ישראל בכדורגל כדאי לשלוח שעה לפני המשחק ולגרום לעניין בקרב מי שמחפשים צפייה משותפת ולאכול משהו תוך כדי.
לסיום, נציין שניהול חכם של קמפיין שיווק SMS יכול להביא להצלחה גדולה עבור עסקים קטנים וגדולים כאחד.
המאמר נכתב בשיתוף עם SMS PLUS מערכת לשליחת SMS אשר מאפשרת לבעלי עסקים ליצור אוטומציות SMS חכמות, פשוטות וקלות במיוחד עם חבילות SMS הכי זולות בישראל!